Pristup informacijama
Sukladno Zakonu o pravu na pristup informacijama svaka domaća ili strana fizička ili pravna osoba ima pravo zahtijevati pristup informacijama koje posjeduje, raspolaže ili nadzire Općina Stupnik. Informacija je svaki podatak koji posjeduje tijelo javne vlasti u obliku dokumenta, zapisa, dosjea, registra ili u bilo kojem drugom obliku, neovisno o načinu na koji je prikazana (napisani, nacrtani, tiskani, snimljeni, magnetni, optički, elektronički ili neki drugi zapis).
Zahtjev za pristup informacijama može se podnijeti:
1. putem pošte na adresu: Općina Stupnik, Gornjostupnička 33, 10255 Gornji Stupnik, ili neposredno Jedinstvenom upravnom odjelu na istoj adresi
2. usmeno, putem telefona na broj 01/6589 300 ili telefaxom na broj 01/6593 988
3. putem elektroničke pošte: opcina-stupnik@stupnik.hr
Pisani zahtjev se podnosi na propisanom obrascu i sadrži:
1. naziv i sjedište tijela javne vlasti kojem se zahtjev podnosi
2. podatke koji su važni za prepoznavanje tražene informacije
3. ime i prezime i adresu fizičke osobe podnositelja zahtjeva, tvrtku, odnosno naziv pravne osobe i njezino sjedište
Načini ostvarivanja prava:
– neposrednim davanjem informacije
– davanjem informacije pisanim putem
– uvidom u dokumente i izradom preslika dokumenata koji sadrže traženu informaciju
– dostavljanjem preslika dokumenta koji sadrži traženu informaciju
– na drugi način koji je prikladan za ostvarivanje prava na pristup informaciji
Ponovna uporaba informacija znači uporabu informacija tijela javne vlasti od strane fizičkih ili pravnih osoba, u komercijalne ili nekomercijalne svrhe drukčije od izvorne svrhe u okviru javnog posla za koji su te informacije izrađene. Razmjena informacija između tijela javne vlasti radi obavljanja poslova iz njihovog djelokruga ne predstavlja ponovnu uporabu. Zahtjev za ponovnu uporabu informacija podnosi se na propisanom obrascu.
-
SUBVENCIJE 2013..docx
26/02/2019
- Preuzmi dokument
-
SUBVENCIJE 2014..docx
26/02/2019
- Preuzmi dokument
-
SUBVENCIJE 2015..doc
26/02/2019
- Preuzmi dokument
-
SUBVENCIJE 2016..doc
26/02/2019
- Preuzmi dokument
-
SUBVENCIJE 2017..doc
26/02/2019
- Preuzmi dokument
-
SUBVENCIJE 2018..doc
26/02/2019
- Preuzmi dokument
-
SUBVENCIJE 2019..doc
24/04/2020
- Preuzmi dokument
-
SUBVENCIJE 2020..doc
05/03/2021
- Preuzmi dokument
-
Izvješće 2010.pdf
23/05/2020
- Preuzmi dokument
-
Izvješće 2011.pdf
23/05/2020
- Preuzmi dokument
-
Izvješće 2012.pdf
23/05/2020
- Preuzmi dokument
-
Izvješće 2013.pdf
23/05/2020
- Preuzmi dokument
-
Izvješće 2014.pdf
23/05/2020
- Preuzmi dokument
-
Izvješće 2015.pdf
23/05/2020
- Preuzmi dokument
-
Izvješće 2016.pdf
23/05/2020
- Preuzmi dokument
-
Izvješće 2017.pdf
23/05/2020
- Preuzmi dokument
-
Izvješće 2018.pdf
23/05/2020
- Preuzmi dokument
-
Izvješće 2019.pdf
23/05/2020
- Preuzmi dokument
-
Izvješće 2020.pdf
22/01/2021
- Preuzmi dokument
-
Izvješće 2020.csv
22/01/2021
- Preuzmi dokument
-
Izvješće 2016.csv
22/01/2021
- Preuzmi dokument
-
izvjesce 2017.csv
22/01/2021
- Preuzmi dokument
-
izvjesce 2018.csv
22/01/2021
- Preuzmi dokument
-
izvjesce 2019.csv
22/01/2021
- Preuzmi dokument
Službenik za informiranje i zaštitu osobnih podataka – Sanina Jambrek – 01/6593980
Osoba zadužena za nepravilnosti – Valentina Ivanović – 01/6593984
Povjerenik za etiku – Mirjana Topić – 01/6593975